hannas och julias humor inlägga!

tjenis penis ;)
hej´hopp lång krokig snopp
haha min och julias humor asså :D
vi sitter och sjunger så himla falskt! "meet me halfway!!!" haha :P
ahahahahahahahahaha, '
nu e de reklam:
nu kan du köpa din favorit musik............... här på spotify

HÄR KOMMER JULIAS OCH HANNAS HISTORIA:

hanna: hej..
julia:hej...
hanna:oooåååååaaaa
julia: tja jag har precis köpt nya strumpor.
hanna: så får man inte säga julia... inte när man sitter i hannas köuk.
julia : hanna var nu bara tyst.. jag speglar min banan från ditt köuk.
hanna: garragarragara.
julia : tyst fortfarande, jag speglar min apelsin nu från dit köuk.
hanna : jag har ett kök inte....
julia: jag gillar budy budy botter.
hanna: och? e du kaxig muse, jag gillar bytter bytter body.
julia : va i pipan e de?
hanna: de e fotkräm.
julia: isånna fall luktar den nog bajs redan.
pappa : vad snackar ni om här inne.
julia: mina apelsiner och bananer´.
hanna: de där kan faktist misstolkas julia.
julia: ja men så du menar att din rumpa inte misstolkas.
hanna: vad menar du me min röööööömpa, den e fiiiiiin.
julia: jag orkar inte dina röööömpor , köuk, garragarra och bytter bytter buttom
bara för att jag kan svännnsla sväänne
hanna: du vet ju inte va swami är :S
julia: eh e du körkard de finns inte hannojmajhannajka.
'hanna: va gör det inte , jag blev lurad av ordboken´.
julia: men säg inte att du läst alla ord i ordboken.
hanna: joo jag läste allt , jag lärde mig alla ord i sverige. till och me swami :D
julia: varför har du aldrig sakt att du älskar mig svenerik.
hanna: jag trodde du vissre de gretissvenni :D
 NAAAWWWW VILKET BRA SLUT PÅ "HANNAS OCH JULIAS HUMOR INLÄGGA!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0